شبي كه دنيا ايران را ستود

هميشه آنلاين باشيد

شبي كه دنيا ايران را ستود

۶ بازديد ۰ نظر

وبسايت رسمي برنامه نود - نمايش عالي ايران مقابل پرتغال و پايان كار ايران تنها با يك امتياز كمتر از اسپانيا و پرتغال باعث شد تا اكثر رسانه هاي دنيا به تمجيد يوزهاي ايراني بپردازند.

به گزارش وب سايت نود، نظرات رسانه هاي مختلف درباره تيم ايران را مرور مي كنيم؛

شبي-كه-دنيا-ايران-را-ستود

وبسايت رسمي برنامه نود - نمايش عالي ايران مقابل پرتغال و پايان كار ايران تنها با يك امتياز كمتر از اسپانيا و پرتغال باعث شد تا اكثر رسانه هاي دنيا به تمجيد يوزهاي ايراني بپردازند.

به گزارش وب سايت نود، نظرات رسانه هاي مختلف درباره تيم ايران را مرور مي كنيم؛

شبي-كه-دنيا-ايران-را-ستود

اينستاگرام FIFA:

شما و مراكش به جام جهاني مهارت، تعصب و رنگ بخشيديد ولي امشب شب شما نبود.‌ دلمان برايتان تنگ مي‌شود.

فاكس اسپورت:

 

چه درامي! از ايران و مراكش براي هيجان انگيزتر كردن گروه دوم جام جهاني، طوري كه هيچ‌كس حتي تصورش را هم نمي‌كرد، متشكريم

 

صفحه توييتر AFC:

ايران با سري بالا از جام جهاني كنار رفت.

 

گاردين:

 

ايران به متحير كردن پرتغال نزديك شده بود اما گل كوارشما براي تساوي كافي بود.

 

بليچر ريپورت:

Match of the Day:

دردآور

 

CNN

ايران تنها چند سانتيمتر با خوشبختي و رقم زدن يكي از بزرگترين شگفتي هاي تاريخ جام جهاني فاصله داشت. يكي شگفتي به بزرگي حذف قهرمان اروپا.

ماركاي اسپانيا:

پرتغال در طول دقايق بسياري در صدر گروه بود ، پس از گل پنالتي ايران در وقت هاي اضافي، دوم گروه شد و اگر «طارمي» نشانه گيري بهتري در مقابل «رويي پاتريسيو» دروازه بان پرتغال در دقايق پاياني ديدار مي داشت ، پرتغال حذف مي‌ شد .كارلوس كي‌ روش ، ديدار با پرتغال را بسيار متفاوت نسبت به ديدار با اسپانيا طراحي كرده بود. ايراني ها مي‌ خواستند به محوطه حريف برسند و همانند آخرين ديدار خود سفت و سخت نبودند . ايراني ها انگيزه يك پرتغالي كه كريستيانو را پيدا نمي‌ كرد را تحمل كردند .ملي‌ پوش رئال مادريد بسيار خوب در تار دفاع ايران مهار شده بود و ايراني ها به رويا نزديك شده بودند .آنها مي‌ توانستند نخستين تيم آسياي ميانه باشند كه به يك هشتم راه مي‌ يابد اما توپ نمي‌ خواست وارد دروازه شود. ايراني ها با سربلندي از جام جهاني‌ مي‌ روند .

 

آ.اس اسپانيا:

ايران كريستيانو را مهار كرد و در لبه معجزه قرار گرفت. طارمي معجزه ايران را در وقت اضافي در دست داشت .شوت او در مقابل رويي پاتريسيو به تور دروازه اصابت كرد.روياهاي ايران در آنجا ماندند.

اسكواكا:

"قلب ايران شكست، آنها به بازگشت نزديك بودند و تمام توان خود را به نمايش گذاشتند

اينديپندنت:

زماني كه بازي ايران و پرتغال با تساوي يك بر يك در جريان بود مهدي طارمي مي‌توانست گل سرنوشت‌سازي به ثمر برساند ولي موقعيت او از دست رفت.در حالي كه هواداران ايران با ووووزلا و سازهاي خودشان را جو جام جهاني ۲۰۱۰ را تكرار كرده بودند اين تيم سخت در تلاش بود تا بتواند به عنوان بهترين تيم آسيا به دور دوم جام جهاني راه يابد. كارلوس كي‌روش برنامه‌اي براي مهار رونالدو داشت و به خوبي ستاره‌هاي پرتغال را مهار كرد. هرچند سردار آزمون نيز چندان در خط حمله موفق نبود ولي مهدي طارمي در اواخر بازي مي‌توانست گل تعيين كننده‌اي به ثمر برساند و باعث شود يكي از بزرگ‌ترين شگفتي‌هاي تاريخ جام جهاني ثبت شود و تيم ملي ايران موفق به حذف پرتغال  شود.مطمئن نيستيم كه ستون‌هاي ورزشگاه تازه ساخته شده موردوويا مي‌توانست حجم خوشحالي باور نكردني ايراني‌ها را از گل طارمي تحمل كند؛ اتفاقي كه رخ نداد.

پيتر اشمايكل:

ايران از پرتغال بهتر بازي كرد، استحقاق مساوي را داشت. نكته عجيب بازي رونالدو بود كه نه تنها نتوانست گل بزند پنالتي را هم از دست داد.

رود گوليت:

تيم ايران كاملا سزاوارانه و شجاعانه بازي كرد و اگر دقت مي‌كرد، شانس صعود هم به دست مي‌آورد. ايراني‌ها مقابل قهرمان اروپا بازي خوبي انجام دادند و با قلبشان بازي كردند.

منبع:وبسايت رسمي برنامه نود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.